webmaster
|
..
Výzva
občanům
.
Zajímejte
se o rozvoj Města a činnost odboru rozvoje a územního plánování, neboť:
Víte, že podle
průzkumů mezi občany považuje cca 70% občanů dopravu ve Městě jako největší
problém Města ?
Víte, že i při
silném zatížení Žďáru n.S. dopravou vedení Města připravuje 2. průtah Městem
procházející jeho obytnými čtvrtěmi ?
Víte, že 2. průtah
Městem je nazýván městským okruhem ?
Víte, že tzv.
„městský
okruh“ není žádným okruhem, ale vede od Enpeky na ul. Novoměstskou,
dále mezi Průmyslovku a Vodojem, dále ulicí Wonkovou a krajem Libušína,
od Dolní ulice přes dopravní hřiště průtahem Klafarem až k trase obchvatu
Města ?
Víte, že nyní
projíždí po Neumannově ulici 6600 vozidel denně ?
Víte, že podle
poslední studie by mělo po „Městském okruhu“ jezdit nejméně 14 000 vozidel
denně, pokud nebude vybudován celý obchvat Města ?
Víte, že v případě
vybudování komunikací uvedených v akčním plánu města, bez propojení obchvatu
v úseku Brodská-Jihlavská, by mohlo po „Městském okruhu“ mezi sídlišti
Průmyslovku a Vodojem projíždět až 19 000 vozidel denně ?
Umíte si představit
přecházení přes tuto komunikaci, především u dětí a starších občanů ?
Představte si,
jak vzhled Města poškodí až 6m vysoké hlukové bariery lemující místy městský
okruh, protože jinak nelze dosáhnout v okolí povolené normy hlukové zátěže.
Víte, že obchvat
Města musí financovat stát, zatímco městský okruh má být financován stovkami
mil. Kč z rozpočtu Města a tedy tyto peníze by bylo možné dát na prospěšné
aktivity jako vybavení Města, sport, kultura aj.?
Víte, že pro vybudování
obchvatu měst státem je nutná jistá intenzita dopravy na průtahu, které
nebude nikdy dosaženo, pokud vedení Města prosadí 2. průtah ?
Víte, že městský
okruh je budován postupně, např.
-
část komunikace Dolní – Klafar
- okruh u
Enpeky s následnou částí k obchodnímu centru Saller,
ale počet
vozidel a negativní vlivy dopravy a na okolí jsou záměrně podhodnocovány
pro povolování těchto staveb a neodpovídají hodnotám po dobudování městského
okruhu ?
Víte, že se iniciativou
"Budoucnosti" podařilo přesvědčit zastupitele Města, aby v r.2008 začala
alespoň základní předprojektová příprava obchvatu (výškové zaměření), které
má být dokončeno v 6/2008 ?
Víte, že pokud
nebude urychleně připraven projekt obchvatu, tak vládou
ČR plánované prostředky na obchvaty vybraných měst s termínem čerpání
do r.2013 nemusí být v budoucnu k dispozici?
.
Sledujte
záměry vedení Města v rozvoji dopravní infrastruktury !
Sledujte
cíle a jednání představitelů Města, abyste se mohli správně rozhodovat
při volbách.
. |
poslední
aktualizace stránky: 13.05.2008
|