webmaster
|
..
Články
a dokumenty
- 12 -
..
.
VYBUDOVÁNÍ
OBCHVATU VÝRAZNĚ ZMENŠÍ ZATÍŽENÍ TÉMĚŘ VŠECH ULIC
.
Počet vozidel
za 24 hodin v jednotlivých ulicích Žďáru nad Sázavou při různém komunikačním
řešení (osobní/nákladní, počet procent proti původnímu stavu A):
.
Název
ulice |
A (absolutně)
|
A (%)
|
B (absolutně)
|
B (%)
|
Horní (náměstí) |
11450/1430
|
100
|
4310/350
|
36
|
Nádražní |
4970/400
|
100
|
1350/140
|
28
|
Smetanova |
7200/610
|
100
|
4620/340
|
64
|
Strojírenská |
6790/470
|
100
|
2540/200
|
38
|
Žižkova |
7210/510
|
100
|
4390/250
|
60
|
Neumanova
– horní část |
4840/320
|
100
|
4760/200
|
96
|
Neumanova
– dolní část |
4460/220
|
100
|
2570/70
|
56
|
Spojnice Novoměstská-Wonkova |
0/0
|
-
|
3540/410
|
-
|
Prostor mezi
sídlišti Vodojem a U průmysl. |
4840/320
|
100
|
5114/610
|
110
|
Wonkova |
3250/280
|
100
|
3540/410
|
112
|
Dolní |
9760/1000
|
100
|
3650/230
|
36
|
Bezručova |
7630/740
|
100
|
910/70
|
9
|
Spojnice Wonkova
– městský obchvat |
0/0
|
-
|
4110/240
|
-
|
Městský
obchvat (část Brodská - Tokoz) |
0/0
|
-
|
6720/670
|
-
|
Městský
obchvat (část Jihlavská – Brodská) |
0/0
|
-
|
7810/1060
|
-
|
Novoměstská
ulice |
5080/580
|
100
|
1720/100
|
32
|
.
Legenda:
A = současný
stav (počet osobních/nákladních vozidel v roce 2000)
B = stav po
vybudování městského obchvatu a ostatních komunikací podle ÚP (počet osobních/nákladních
vozidel v úrovni roku 2000)
.
Všechny
údaje jsou převzaty z pentlogramů intenzity dopravy firmy, která
zpracovávala dopravní řešení
k územnímu
plánu města Žďár nad Sázavou.
. |
.
poslední
aktualizace stránky: 02.06.2008
|