Foto Martin Smolík
Spolek BUDOUCNOST z.s.
Chceme přispět k lepší budoucnosti Žďáru nad Sázavou a jeho životního prostředí. 

Aktuality (Home)
Výzva občanům
Výzva vedení Města
O nás
Řešení od vedení Města
Územní plán Města
Stanoviska
"Na pravou míru"
Anketa pro vás
Články a dokumenty
Vaše názory a otázky
Kontakt na nás

webmaster

..
Články a dokumenty
- 12 -
..
.
VYBUDOVÁNÍ OBCHVATU VÝRAZNĚ ZMENŠÍ ZATÍŽENÍ TÉMĚŘ VŠECH ULIC
.
Počet vozidel za 24 hodin v jednotlivých ulicích Žďáru nad Sázavou při různém komunikačním řešení (osobní/nákladní, počet procent proti původnímu stavu A):
.
Název ulice
A (absolutně)
A (%)
B (absolutně)
B (%)
Horní (náměstí)
11450/1430
100
4310/350
36
Nádražní
4970/400
100
1350/140
28
Smetanova
7200/610
100
4620/340
64
Strojírenská
6790/470
100
2540/200
38
Žižkova
7210/510
100
4390/250
60
Neumanova – horní část
4840/320
100
4760/200
96
Neumanova – dolní část
4460/220
100
2570/70
56
Spojnice Novoměstská-Wonkova
0/0
-
3540/410
-
Prostor mezi sídlišti Vodojem a U průmysl.
4840/320
100
5114/610
110
Wonkova
3250/280
100
3540/410
112
Dolní
9760/1000
100
3650/230
36
Bezručova
7630/740
100
910/70
9
Spojnice Wonkova – městský obchvat
0/0
-
4110/240
-
Městský obchvat (část Brodská - Tokoz)
0/0
-
6720/670
-
Městský obchvat (část Jihlavská – Brodská)
0/0
-
7810/1060
-
Novoměstská ulice
5080/580
100
1720/100
32
.
Legenda: 
A = současný stav (počet osobních/nákladních vozidel v roce 2000)
B = stav po vybudování městského obchvatu a ostatních komunikací podle ÚP (počet osobních/nákladních vozidel v úrovni roku 2000) 
.
Všechny údaje jsou převzaty z pentlogramů intenzity dopravy firmy, která  zpracovávala dopravní řešení
k územnímu plánu města Žďár nad Sázavou. 
.
.
poslední aktualizace stránky: 02.06.2008